Sťažnosti
RIEŠENIE SŤAŽNOSTÍ NA PRODUKTY HIPP
1. SPRÁVCA
Správcom osobných údajov je Hipp Czech s.r.o., so sídlom Pekařská 628/14, 15500 Praha 5 – Jinonice, IČ: 25780239, zapísaná v obchodnom registri u Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 69578 (ďalej iba „Správca“).
2. VAŠE PRÁVA
Vo vzťahu k danému spracovaniu Vám svedčí právo na:
a. PRÍSTUP – právo na informáciu, či sú alebo nie sú Vaše osobné údaje spracovávane. Ak sú osobné údaje spracovávané ďalej právo na informácie o spracovaní v predpísanom rozsahu a právo za určitých podmienok získať kópiu spracovaných údajov;
b. OPRAVA – právo požadovať prevedenie opravy, ak sú spracovávané osobné údaje nepresné. Prípadné právo požadovať doplnenie, ak nie sú údaje úplné;
c. VÝMAZ (právo byť zabudnutý) – právo žiadať za právnymi predpismi stanovených podmienok (odvolanie súhlasu, skončenie zmluvy, protiprávnosť spracovania) vymazania údajov;
d. OBMEDZENIE SPRACOVANIA – právo požadovať označenie a prípadné obmedzenie (pozastavenie) spracovanie do doby overenia presnosti údajov, zákonnosti spracovania, vybavenie námietky alebo kvôli ochrane Vašich záujmov (uplatnenie alebo ochrana či obrana práv a právnych záujmov);
e. SŤAŽNOSŤ – právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov so sťažnosťou voči Správcovi, spracovania či podmienkam uplatňovania práv. Kontaktné a ďalšie údaje o úrade viz www.uoou.cz;
Ďalej Vám svedčí právo na:
- NÁMIETKU – právo požadovať, aby ďalej neboli spracovávane Vaše osobné údaje kvôli oprávneným záujmom Správcu.
K jednotlivým právam, ich podrobnej charakteristike, podmienkam ich vzniku a uplatnenie viz príslušný odkaz. K postupu, ako práva uplatniť, TU.
U Správcu nie je ustanovený POVERENEC PRE OCHRANU OSOBNÝCH ÚDAJOV.
3. ÚČEL SPRACOVANIA
Správca ponúka možnosť prostredníctvom e-mailu na adresu hipp@hipp.cz podávanie reklamácií sťažností na produkty Hipp. Správca nie je maloobchodný predajca tovaru, tzn. sťažovateľ nemá so Správcom žiadny právny vzťah. Cieľom Správcu je dbať o dobrú povesť značky. Preto prijíma sťažnosti na produkty správcu a spolu s ďalšími členmi skupiny Hipp sa na sťažnosti snaží reagovať. Podanie sťažnosti, najmä kvôli následnému vyrozumeniu a vyriešeniu sťažnosti, so sebou nesie spracovanie nevyhnutných osobných údajov (identifikačné a kontaktné údaje, predmet sťažnosti) sťažovateľa. Účelom spracovania osobných údajov je riešenie sťažností na produkty Hipp.
4. PRÁVNY PODKLAD SPRACOVANIA
Právnym podkladom spracovania osobných údajov je:
- Oprávnený záujem Správcu (čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nariadenia) – ochrana dobrého mena a povesti, obrana v rámci prípadných sporov s predajcami produktov Správcu.
5. ROZSAH ÚDAJOV, ktorý je spracovávaný
Správca zachováva za zhora uvedeným účelom tieto osobné údaje: meno, priezvisko, adresa, e-mail.
6. POSKYTNUTIE ÚDAJOV JE NEVYHNUTNÉ.
Poskytovanie osobných údajov je nevyhnutné. Bez údajov nie je možné vybaviť sťažnosť.
7. DOBA, počas ktorej sú osobné údaje ukladané a spracovávané
Správca spracováva osobné údaje: do vybavenia sťažnosti.
8. MIESTO, kde budú osobné údaje spracovávané
Miestom spracovania osobných údajov je: Sídlo správcu zabezpečené multimediálne cloudové prostredie.
9. PRÍJEMCOVIA, ktorým môžu byť osobné údaje poskytnuté
Osobné údaje sú poskytnuté týmto príjemcom (kategória príjemcov): NEBUDÚ ŽIADNY PRÍJEMCOVIA.
10. TRETIA KRAJINA
V rámci spracovania NIE SÚ osobné údaje odovzdávané mimo EU.
11. SPRACOVATEĽ
Na spracovaní osobných údajov môže participovať spracovateľ osobných údajov v zmysle čl. 4 bodu 8 obecného nariadenia o ochrane osobných údajov, alebo tretiu Správcom poverenú osobu k spracovaniu osobných údajov. V takýchto prípadoch Správca minimalizuje riziko neoprávneného sprístupnenia, zničenia, spracovania, či straty osobných údajov.
12. AUTOMATIZOVANÉ ROZHODOVANIE A PROFILOVANIE
Automatizovaným rozhodovaním sa rozumie rozhodovanie technologickými prostriedkami ale na základe výsledkov činnosti technologických prostriedkov bez ingerencie/voľného rozhodovania človeka. Profilovaním sa rozumie užitie osobných údajov k hodnoteniu niektorých osobných aspektov človeka, napríklad odhad jeho pracovného výkonu, ekonomické situácie, zdravotného stavu, osobných preferencií, záujmov, spoľahlivostí atď.
V súvislosti so spracovaním osobných údajov NEDOCHÁDZA k automatizovanému rozhodovaniu.
V súvislosti so spracovaním osobných údajov NEDOCHÁDZA k profilovaniu.